menuline menuline menuline menuline menuline menuline
Wyszukiwarka

Czy patriotyzm może być trendy?
Brałem udział w dyskusji z cyklu „podwieczorek z mózgami”, tematem spotkania było: „Czy patriotyzm może być trendy?” Miejscem dyskusji była agencja reklamowa. Dyskusja utknęła od razu na pierwszej rafie – definicji patriotyzmu. No, bo czym jest właściwie patriotyzm? To, czy jest „trendy” zeszło na plan dalszy. Przyznam, że jak słyszę słowo „trendy” to wywracają mi się wnętrzności. „Trendy” kojarzy mi się z naśladownictwem, wmawianiem, ogłupianiem. Jesteś „trendy”, czyli nijaki. Dlatego wolałbym, aby nikt nie mówił, że bycie patriotą jest „trendy”.  Wracając do miejsca dyskusji, agencji reklamowej, zastanawiające jest to, że o rzeczywistości mówi się w takich miejscach a nie w instytucjach wydawać by się do tego powołanych.

Komentarz:
Autor:
E-mail:
Tytuł:
Treść:
Zobacz również ...


menuline menuline menuline menuline menuline menuline
Wyszukiwarka

Satyra dokumentalna. Po raz pierwszy kamera zagląda za kulisy szołbiznesu w Polsce. Obok znanych postaci ze sceny muzycznej jak Krzysztof Krawczyk, Marek Kościkiewicz, Robert Leszczyński, Maciej Maleńczuk, Myslovitz , Marek Sierocki, Piotr Metz, Hirek Wrona, Michał Wiśniewski, Negatyw, poznajemy nieznanych szerszej widowni decydentów, szare eminencje polskiego szołbiznesu. Film ukazuje przemilczaną dotąd stronę szołbiznesu w Polsce, w którym normą jest oszustwo, manipulacja.


Śledczak Kamilianie Gwiazdor Pedofile
Nakręceni Pub 700 Klatka To my, Rugbiści
powered by Admin.Starla v3 CMS