menuline menuline menuline menuline menuline menuline
Wyszukiwarka

Jak zarobić na JP II?
Przechodząc się po nadmorskim deptaku w Gdańsku-Brześciu, zerkając na stragany handlarzy, zwróciłem uwagę, że to, co zawsze kojarzyło się z turystycznym pamiątkowym handlem – obrazki z morzem, muszle, miniaturki statków, zastąpiły portrety i portreciki Jana Pawał II, miniaturki ołtarzyki z jego wizerunkiem. Czyżby handlowcy oszaleli? Turysta na pamiątkę swojego pobytu nad morzem  zamiast muszli, okrętu ma kupić sobie portret Jana Pawła II? A jednak papież, czy jak to mówi się w żargonie marketingowców, JPII się sprzedaje, idzie, jest na topie. I nie tylko na deptaku nadmorskim. Śmierć papieża pomnożyła zyski wielu rodzimym przedsiębiorcom. Ruszyła produkcja flag, proporczyków, obrazków, ołtarzyków, miniaturek, baloników, koszulek. Drgnęło także na rynku księgarskim. Wydawnictwa ożyły. Jak podaje miesięcznik „Brief” Wydawnictwo Literackie w ciągu 2,5 roku sprzedało 130 tys. egzemplarzy „Autobiografii Jana Pawła II.” Po śmierci papieża, w jednym miesiącu kwietniu, dodatkowo sprzedano ponad 200 tys. egzemplarzy. W  80 dni wydawnictwo „Znak” sprzedało ponad pół miliona egzemplarzy książki „Pamięć i ...

Komentarz:
Autor:
E-mail:
Tytuł:
Treść:
Zobacz również ...


menuline menuline menuline menuline menuline menuline
Wyszukiwarka

Klatka – film dokumentalny. Praca nad filmem trwała od 24.10.2002 roku, zakończono ją  22 października 2003. Planowana premiera filmu - listopad 2003.
Scenariusz i reżyseria: Sylwester Latkowski; zdjęcia: Tomasz Michałowski, Karina Kleszczewska; montaż: Krzysztof Szpetmański; dźwięk: Igor Grątkowski; redakcja Jerzy Kapuściński, Grażyna Bryżuk; postprodukcja PAY studio TV; grafika: Studio Rogala: sprzęt do realizacji Mega TV; technika realizacji Sony IMX 16:9; producent wykonawczy Opusnet; Produkcja: Agencja Filmowa TVP dla Programu 2, Opusnet, T1-teraz, Sylwester Latkowski


Śledczak Kamilianie Gwiazdor Pedofile
Nakręceni Pub 700 Klatka To my, Rugbiści
powered by Admin.Starla v3 CMS